Pedagogický svět stojí na základním principu udržitelnosti – společnosti, životního prostředí i práce. Skrze kreativní (tvůrčí) aplikování dílčích principů udržitelnosti i poznatků moderní pedagogiky jsme vytvořili unikátní koncept dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, ale také každého, kdo se věnuje výchově a vzdělávání dětí/žáků/studentů (od průvodce v alternativních směrech vzdělávání/domškole, přes asistenty, speckaře i šk. psychology, po aktéry vzdělávací politiky – od obce přes ČŠI po MŠMT).
Od Pedagogického diáře, praktického parťáka moderního učitele přes osobnostně-profesně rozvojové kurzy (Očista mentálního kabinetu, online Trénink na řízení času a organizaci nepřímé práce, workshop Pedagogický time management, Reflektivní procházky) po inspirativní profesní komunitu – virtuální sborovnu (klub Inovativního učitele) tvoříme udržitelný koncept dalšího vzdělávání inovativních učitelů, kterým budoucnost příštích generací není lhostejná.
Tvoříme komunitu inovativních učitelů a provádíme každého učitele cestou osobního a profesního růstu, díky kterému se i oni mohou stát inovativními učiteli a průvodci dalších.